Skip to content Skip to footer

Caesars säkrar marknadsföringssamarbete med Hollywood-stjärnan Vince Vaughn

Caesars Sportsbook & Casino, an avdelning som är en del av Caesars Entertainment, har ingått ett partnerskap för marknadsföring med Hollywood-skådisen Vince Vaughn.

Under avtalet blir Vaughn det officiella ansiktet utåt för Ceasars igaming och casino-plattformar och kommer att dyka upp i en serie marknadsföringskampanjer och innehåll i sociala medier.

Med karaktären ”Prince Vaughn” kommer skådespelarens första kampanj att vara i ”Full Ceasar” och även inkludera komikern JB Smoove och tidigare NFL-stjärnorna Peyton och Eli Manning.

Vaughn kommer även att betona Ceasars Sportbook & Casino-appens integrering med Ceasars Rewards och fokusera på hur spelare kan samla på sig poäng när de spelar online samt på operatörens fysiska kasinon.

Enligt ninjacasino.com bygger samarbetet på tidigare relationen mellan Ceasars och Vaughn genom hans koppling till World Series of Poker (WSOP).

”Att arbeta med Ceasars är något speciellt för mig”, sa Vaughn. ”Med min långa historia och kärlek för Las Vegas och spel är det spännande att få vara en del av den kungliga familjen med Ceasar och Cleo.”

Ceasars Digital Chief Marketing Officer, Sharon Otterman, sa:

“Vince Vaughn är den perfekta Prinsen i vårt icasino-varumärke. Prince Vaughn representerar den underhållning och upplevelse som våra kunder får i vår app.”

Ceasars Sportbook & Casino finns just nu i 27 stater i Nordamerika, varv 19 är mobila och 5 erbjuder spel på nätet.

Show CommentsClose Comments

Leave a comment